“BRAVE” تبسط أجنحتها في الإماراتBahrain’s product “Brave” spreading its wings to UAE

أعلن اتحاد القتال الشجاع  BRAVE عن أقامة النسخة الرابعة من البطولة ، وذلك في العاصمة الاماراتية أبوظبي في 31 من شهر مارس القادم ، إذ ستكون إحدى الليالي التاريخية بالنسبة للبطولة التي  ستحتضن منافساتها صالة اي بي آي سي بمدينة زايد الرياضية ، كونها المحطة الثانية خارج مملكة البحرين بعد مدينة كوريتيبا البرازيلية ، كما انها تتميز بالاثارة و القوة لانها ستشهد نزال من العيار الثقيل سيجمع بين ماسيو فولين والياس بوديغزديما على لقب وزن الريشة.

 

و سيكون هذا النزال الاول الذي سيشمل على خمس جولات و لمدة خمس دقائق ، كونه النزال الاول الذي سيكون على اللقب ، وسيتم بثها على موقع البطولة BraveFights.com ، كما يعتبر فولين من أكثر المقاتلين من ذوي الخبرة في بطولة BRAVE، اذ شارك في 17 مناسبة في مشواره الاحترافي. وانطلقت مسيرته في BRAVE  في النسخة الأولى من البطولة التي أقيمت في شهر سبتمبر الماضي بمملكة البحرين على صالة مدينة خليفة الرياضية.

 

و من الجانب الاخر يتطلع المقاتل الجزائري بوديغزديما لكتابة اسمه في التاريخ بأبوظبي بعد أن قضى مشواره يقاتل في أوروبا والشرق الأوسط، حيث شارك في 17 نزال، فاز في 13 منها ، وقد حقق أربعة انتصارات متتالية، لذك سيتميز النزال بالندية و القوة .

 

للمزيد من المعلومات حول بطولة BRAVE يرجى متابعة حسابات البطولة على مواقع التواصل الاجتماع  @BraveFMMA. كما وبإمكانكم زيارة موقع البطولة على www.Bravefights.com.

اعلان النسخة الرابعة من بطولة BRAVE :

 

https://www.youtube.com/embed/0a2jPbyiAF4

 When Brave Combat Federation lands in Abu Dhabi, UAE for the first time on March 31, it will be a historic night, with MasioFullen and Elias Boudegzdame battling it out at Brave 4: Unstoppable  to become the promotion’s first world champion at 145 pounds (featherweight).

This five-round championship bout, which airs live on BraveFights.com from IPIC Arena At Zayed Sports City, is also a must see because it pits brave’s top featherweights against each other, as the for UFC fighter “Lobo”  MasioFullen ” squares off with the most hyped and highly talented Arab featherweight, Elias Boudegzdame.

The fighting pride of Guadalajara, Fullen, is one of the most experienced combat sports athlete in the promotion. A veteran of 17 MMA fights, widely considered to be an all-time great representing Guadalajara, Fullen made his promotional debut at Brave 1 ” The Beginning ” on Sept.23, 2016 where he shocked the world with a first round TKO ( technical knockout ) of  India’s most popular fighter Abdul Muneer that earned him this title shot. On March. 31, “LOBO” can make headlines once again if he can defeat Algeria’s Boudegzdame to become the first ever Brave Combat Federation title holder.

Intent on making some history of his own in Abu Dhabi, Algeria’s Elias Boudegzdame has fought all over Europe and Middle East bagging a record of 13 wins and 4 losses. Boudegzdame has accumulated 4 consecutive wins, picking up a remarkable submission victory over MMA veteran Walel Watson at Brave 2, setting the stage for his first title fight on March 31. That submission also earned him the prestigious 2016 ArabsMMA Submission of the Year Award.

Brave 4: Unstoppable not only holds the promotions first ever title fight, but Brave president Shahid promises that this will be the biggest fight card in the history of middle east. 

“THE WHO’s WHO of middle eastern MMA will take part of this card, UAE fight fans, get ready!”